søndag den 6. januar 2013

Replace fear of the unknown with curiosity


Livsmod, glæde og masser af kærlighed. Det er hvad jeg starter dette år ud med. Hvad året vil bringe kan ingen sige, trods moderne teknologi og kloge mennesker vil et nyt år altid været et uforudsigelig år. Spændende ikke sandt? Jeg håber og tror at 2013 vil bringe mig uforglemmelige oplevelser, hjertevarme følelser, ny lærdom og nye bekendtskaber samt fantastisk mange indtryk. Jeg ser frem til et helt nyt år med spænding og længsel.

Ida

8 kommentarer:

  1. Elsker billedet, det er lidt tumblr agtigt! :)
    Vil du følges, eller skrive en lille kommentar? Det ville gøre mig glad! :)
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/
    Hugs and love

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Et tumblr agtigt billede er da et dejligt kompliment ;)
      Vil rigtig gerne følges!

      Slet
  2. Dejlig blog du har dig her :-)
    Kig gerne forbi min hvis det lyster!
    www.camilla-soerensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er godt nok to om den, men tak skal du have ;)

      Slet
  3. Fin blog!! :)
    Knus fra Sofie
    www.basicspacebysofie.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Vildt fede billeder i har på bloggen! Hvad redigere i med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det! Vi redigere for det meste i photoscape, da det er super nemt og gratis!

      Slet