torsdag den 29. november 2012

A warm winter


På min blæsende kolde cykeltur på vej i skole i dag, skete der noget vidunderligt. Da jeg kom på den anden side af lys krydset  faldt der et lille fint snefnug på min næsetip. Det var meget lille, meget koldt og meget hurtigt væk igen. Men et blev til flere og før jeg vidste af det, vrimlede det med hvide vidunder fra den morgen mørke himmel. Jeg cyklede gennem byen med julemusik i ørene, omringet af stemningsfulde lys fra alverdens træer og huse. Åh er det ikke fantastisk? Nu er det endelig ved at være jul, og jeg glæder mig som et lille barn!

Ida

7 kommentarer:

  1. Jeg har en giveaway kørende på min blog, tjek det ud (-:
    http://paviamode.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Altid fedt med en giveaway :)
      - Ida & Michelle

      Slet
  2. Mange tak skal i have! Det lyder spændende med en giveaway!
    - Ida & Michelle //acrosstheocean

    SvarSlet
  3. Ih jo, det er så skønt med snevejr! Btw, Jeg kan rigtig godt lide jeres blog! :)

    Tjek gerne min blog ud: www.drejebogen.blogspot.com
    //Maja

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er altid dejligt med en lille kommentar!

      Vi kigger gerne forbi
      //Michelle & Ida

      Slet
  4. Fed blog!
    Den må følges..
    Tjek gerne min forholdsvis nye blog ud, og bliv eventuelt fast læser (hvis det er noget for dig). Der er ikke noget bedre, end at vide der findes skønne mennesker som ser det man laver!
    http://diamondness.blogspot.dk/ ;)
    Knusknus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, fedt at du følger!
      Vi kigger gerne forbi :)

      - Michelle & Ida

      Slet