søndag den 21. oktober 2012

Wonderful days








Feriens sidste timer hælder mod enden. Efterårsvejret har for alvor vist sin kolde, våde og blæsende side og dette har givet anledning til varme sokker, stearinlys og tykke bøger. Det har været en uge fyldt med familiebesøg, dejlige veninder, afslapning og hyggelige familiestunder i en varm campingvogn. Et par spændende måneder venter foran mig og jeg er nu (næsten) frisk, udhvilet og klar til at starte en hverdag op igen med skole, lektier, arbejde og bunkevis afleveringer.

Michelle

5 kommentarer:

  1. Aww, jeg får en helt rar fornemmelse indeni, når jeg ser disse hyggelige billeder!<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh du er og bliver den sødeste! Tak søde, dejlige Yiyang!

      - Michelle

      Slet
  2. Jeg vil give Yiyang ret! Det er de dejligste stemningsbilleder jeg har set i rigtig lang tid. De for mig bare til at få lyst til at krybe under dynen og hygge mig med en god bog eller et eller andet lækkert.
    -Kine
    http://thescreenisus.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej tusind tak for det, Kine! Det gør mig simpelthen så glad når jeg får respons som dette tilbage på mine indlæg :)

      - Michelle

      Slet
  3. Fucking fed blog! Jeg er vild med den! Og jeg elsker, at I har taget billeder af Twilight - haha (ja, jeg er fan)

    - Mathilde (tjuhei.blogspot.com)

    SvarSlet